کاشت دندان چیست؟

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

به طور خلاصه، ایمپلنت دندان به طور مصنوعی کل دندان را ترمیم می کند که شامل یک پایه یا پیچ کوچک ساخته شده از آلیاژ تیتانیوم یا زیرکونیا است که با جراحی در استخوان فک قرار می گیرد.برای ارتباط با بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران اینجا کلیک کنید.

پست ایمپلنت در طول استئواینتگراسیون با استخوان فک ادغام می شود که تکمیل آن حدود سه ماه طول می کشد. هنگامی که استئواینتگراسیون به پایان رسید، یک تکیه گاه به پست متصل می شود و درست بالای خط لثه بیرون می زند. اباتمنت تاج ایمپلنت را پشتیبانی می کند.

چرا ایمپلنت دندان را به روش های دیگر برای جایگزینی دندان جلویی انتخاب می کنیم؟

انتخاب های دیگر برای جایگزینی دندان جلویی شامل پروتز یک دندانی یا باله می باشد که تنها یک راه حل موقت است.

گزینه دیگر انتخاب بریج دندانی است که روی دندان های مجاور شکاف نصب می شود. این دندان ها باید به طور اساسی تغییر شکل داده شوند، بسیاری از ساختار اصلی آنها برداشته می شود تا بتوان آنها را تاج داد، و روکش ها به دندان جلویی جایگزین، به نام پونتیک، متصل می شوند.

اگر دندان‌های جلویی باقی‌مانده شما قوی و سالم هستند، بریج دندان ایده‌آل نیست زیرا دندان‌های مجاور به میزان قابل توجهی زمین می‌شوند و همیشه باید با روکش‌های دندانی محافظت شوند .

برداشتن مینای دندان از این دندان ها احتمال عفونت و پوسیدگی این دندان ها را در آینده افزایش می دهد. پونتیک پل دندانی فقط روی لثه ها قرار می گیرد و با گذشت زمان، بافت لثه و استخوان زیر آن به تدریج جذب می شود به طوری که می توانید با شکاف نامناسبی در زیر پونتیک مواجه شوید.

در دراز مدت، یک ایمپلنت دندان ممکن است ارزان تر از یک بریج دندان باشد. ترمیم های دندانی در نهایت نیاز به تعویض دارند و شما باید برای یک پل سه دندانی یا سه واحدی به جای یک تاج ایمپلنت تک هزینه بپردازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.