آرشیو آذر ماه 1403

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کار به عنوان یک طراح وب نیاز به خلاقیت، مهارت، توسعه شخصی و حرفه ای زیادی دارد. کسانی که دنیا را به روشی جدید درک می‌کنند، الگوهای پنهانی پیدا می‌کنند، بین پدیده‌های به ظاهر نامرتبط ارتباط برقرار می‌کنند و راه‌حل‌هایی ایجاد می‌کنند، همیشه در دنیای پویا ما رقابتی خواهند بود. امروز در مورد الهام بخش طراحی وب صحبت خواهیم کرد.

 

برای سفارش طراحی سایت در بندر انزلی با مهندس محدثه خجسته تماس بگیرید.

عدم قطعیت با سؤال "چگونه می توانم خلاق تر باشم؟" برای همه اتفاق می افتد این مقاله بهترین نمونه های طراحی وب سایت، اپلیکیشن و وبلاگ را برای شما آشکار می کند. علاوه بر این، طراحان ما نکات و ترفندهای خود را نیز به اشتراک خواهند گذاشت. ???? آماده الهام گرفتن هستید؟

این مقاله را برای راحتی شما شرح می دهد:

  1. طراحان UX Studio از جایی که الهام می گیرند به اشتراک می گذارند
  2. بهترین وب سایت های طراحی وب برای افزایش خلاقیت شما
  3. UX folio – وب سایت نمونه کارها برای الهام بخشیدن به وب سایت شما
  4. پیشنهادات برای طراحان - چگونه هیچ وقت از ایده های خود کم نشویم

ما در استودیوی Ux اخیراً مقاله ای در مورد 10 گرایش برتر طراحی وب سایت مانند تایپوگرافی و داستان سرایی، گرافیک متحرک، افکت گرادیان و همپوشانی، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و افزوده و همچنین گرافیک سه بعدی منتشر کرده ایم.

گرایش های رابط کاربری 2020

به روز نگه داشتن آخرین روندها به الهام بخشیدن به پروژه بعدی شما کمک می کند، و این مقاله به عنوان یک ابزار مفید برای کسانی است که به چند نکته بیشتر نیاز دارند و از کجا می توانند ایده های طراحی وب سایت عالی دریافت کنند.

طراحان UX Studio از کجا الهام می گیرند به اشتراک می گذارند

ما در استودیو UX اشتیاق زیادی به ایجاد محصولات دیجیتالی جدید داریم. برای این مقاله، از هم تیمی های عزیزمان خواسته ایم که منابع الهام خود را نام ببرند و رازهای خود را در مورد اینکه چگونه هیچ وقت از ایده های جالب تهی نشویم به اشتراک بگذارند. بنابراین، همین حالا برای یادگیری چیزهای جدید آماده شوید! ????

ویتاریوس بنس

یک طراح خودآموخته که در اینترنت بزرگ شده است، یا در حال سفر هستم، قهوه می‌نوشم، یا عکس‌های متوسطی می‌گیرم در حالی که پیکسل‌ها را فشار نمی‌دهم. من مکان‌های الهام‌بخش برتر خود را به‌عنوان Dribbble، Awwwards، Muzli، Instagram و برنامه‌های واقعی که در تلفنم استفاده می‌کنم رتبه‌بندی می‌کنم.

 

Dribbble - چالش این است که بیشتر طرح ها واقعیت را در آنجا نشان نمی دهند. اما این نیز یک چیز خوب را ایجاد می کند. بسیاری از آنها بسیار جسورانه به نظر می رسند، و می توانید به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را در یک پروژه واقعی اعمال کنید.

اینستاگرام - من برخی از طراحان را دنبال می کنم و گاهی اوقات چیزهایی برایم جذاب است. در اینستاگرام، من واقعاً ارتباط شخصی تر از پیدا کردن چیزی تصادفی در Dribbble را دوست دارم. در بسیاری از موارد می توانم سبک طراح مورد نظرم را ببینم. بنابراین، حداقل می توانم چیزی مفید در اینستاگرام پیدا کنم.

طراحان محبوب اینستاگرام من که به من در تقویت خلاقیت کمک می کنند:

مارتینا گیورفی

من به عنوان یک طراح کار می کنم و مشتاقانه آماده یادگیری همیشه هستم. من عاشق سفر و قهوه هستم. همچنین من دیوانه سگ هستم.

من معمولا نگاهی به اطراف رقبای محصولی که روی آن کار می کنم می اندازم. اگر مسائل کوچکتر رابط کاربری برای من جالب باشد، معمولاً به Dribbble، Behance و کارهای دیگر طراحانمان نگاه می کنم.

فکر می‌کنم Dribbble و Behance برای ایده‌های UI خوب کار می‌کنند، اما برای UX نه، زیرا معمولاً می‌توانید ایده‌های زیبا اما غیرعملی پیدا کنید. با این حال، رقبا مهم‌ترین‌ها را می‌سازند، زیرا از آنها می‌توانم احساسی نسبت به بهترین شیوه‌ها و نحوه عملکرد آن صنعت داشته باشم.

دیوید پاستور

من بنیانگذار و مدیر عامل UX Studio و UXfol.io هستم. علاوه بر این، من کتابی در مورد طراحی محصول نوشتم . من همچنین مشتاق تیم های خودگردان، فناوری های جدید و طراحی انسان محور هستم.

برای من، تحقیقات رقبا از همان صنعت منبع خوبی برای الهام و طراحی است. رقبای مستقیم همان مشکلات و با ارزش پیشنهادی یکسان را برای همان گروه هدف حل می کنند. به رقبای مستقیم مشتری خود نگاه کنید، به نحوه ظاهر وب سایت یا برنامه های آنها نگاه کنید، راه حل های خوب یا جزئیات طراحی را برای یادگیری پیدا کنید.

به خاطر بسپار! تجزیه و تحلیل رقبا به معنای کپی کردن راه حل های دیگران نیست، بلکه به معنای یافتن مزایا و معایب محصولات آنها و اطمینان از اینکه یک گام به جلو می روید و بهترین روش ها را برای وب سایت یا برنامه خود ترکیب می کنید، نیست. به هر حال، طراحان خوب از دیگران الهام می گیرند، اما هرگز آنها را کپی نکنید!

 

یا به شرکت هایی با مدل کسب و کار مشابه مدلی که در حال حاضر با آن کار می کنید نگاه کنید. برای مثال، می‌توانید نحوه عملکرد مدل اشتراک در وب‌سایت‌های مختلف را بررسی کنید تا در مورد راه‌حل‌های UX/UI برای پروژه خود ایده بگیرید.

برای الهام گرفتن از رنگ، Adobe Color را پیشنهاد می کنم . این برنامه رایگان مبتنی بر اینترنت به طراحان اجازه می‌دهد طرح‌های رنگی مختلف را امتحان، ایجاد و ذخیره کنند ، که اساساً راهی ساده برای گرفتن ترکیب‌های رنگی الهام‌بخش است.

برخی مکان‌های دیگر برای جستجوی ایده‌های رابط کاربری:

  • UXfol.io
  • رفتار
  • وببی
  • دریبل زدن

زلنکا سندور

اول اینکه وقتی می سوزم معمولاً بلند می شوم و در دفتر قدم می زنم، قهوه/آب می نوشم و... سعی می کنم ذهنم را خالی کنم و چند دقیقه کار دیگری انجام دهم.

 

سپس، پشت میز کارم، سعی می‌کنم وسایلم را جمع کنم و شروع به بررسی ایده‌های طراحی در Behance کنم. کارهایی که در آنجا به نمایش گذاشته می شوند بیشتر بر روی رابط کاربری متمرکز هستند، زمانی که سعی می کنم چیزی منحصر به فرد ایجاد کنم بسیار مفید است. می‌توانید گزینه‌های زیادی پیدا کنید، از رابط کاربری وب و موبایل گرفته تا طراحی محصول... به معنای واقعی کلمه، می‌توانید هر چیزی را در آنجا پیدا کنید.

اگر در مورد هر نوع منبع الهام صحبت می کنیم، دوست دارم رابط کاربری را به چیز دیگری متصل کنم. من کمی حفاری انجام می دهم - وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه، آرم ها، هر چیز دیگری را پیدا می کنم و چیزی ایجاد می کنم که به همه آنها (از جمله پروژه UI) جلوه ای منحصر به فرد می دهد. زمانی که ما روی اپلیکیشن تلفن همراه ساده OTP Bank کار می‌کردیم، به نوعی طراحی کارت مانندی را «اختراع» کردم (که در آن عناصر رابط کاربری را روی هم قرار می‌دادم، مانند انبوهی از کارت‌ها).


طراحی اپلیکیشن موبایل، بر اساس آن «طراحی کارت مانند»

گابور لکنر

من در بیشتر موارد از اینستاگرام (نمایه‌های جمع‌آورنده UI) یا Behance الهام می‌گیرم.

آنها مواد و راه حل های با کیفیت زیادی برای "مشکلات" طراحی وب سایت و کل طراحی هویت دارند :)

اینستاگرام - من هنگام سفر از آن استفاده می کنم، استفاده و ذخیره الهامات را آسان می کند. من این کوچولو را بهتر از Behance دوست دارم، زیرا می توانید پست های بیشتری را در زمان کوتاه تری ببینید. در Behance باید کل پروژه را اسکرول کنید، در حالی که در اینستاگرام فقط می توانید تصاویر بصری را پیدا کنید.

آنا ماته

یک طراح UX/UI اینجا در استودیوی UX، من هم یک غذاخور، یک آدم کنترلی سطح متوسط ​​و دوستدار نکات زیبایی و سبک زندگی هستم.

اول، در حالی که پروژه خود را در مرحله نمونه اولیه دارم، به دنبال راه حل های خوب UX هستم. ما این را با تجزیه و تحلیل رقبا و جمع آوری بهترین روش ها برای مشتریان خود مرتبط می کنیم.

 

دوم، من سعی می کنم در مرحله UI الهام بگیرم. من معمولاً به Pinterest می روم، جایی که می توانم پین هایم را در تابلوها سازماندهی کنم (این بسیار مفید است زیرا می توانم آن را به اشتراک بگذارم یا با دیگران کار کنم). سپس من دوست دارم از Dribbble بازدید کنم. گاهی اوقات می توانید طرح های بسیار زیبایی را در آنجا پیدا کنید. اگرچه، من باید مراقب باشم که کدام یک فقط زیبا به نظر می رسد اما برای موقعیت های زندگی واقعی به اندازه کافی "هوشمند" نیست. همانند Uplabs: UI های خوب ایده های هوشمندانه ای هستند اما همیشه واقع بینانه نیستند.

علاوه بر این، من به صورت هفتگی از این وب سایت ها خبرنامه هایی با نکات برجسته هفتگی دریافت می کنم. مثال عالی دیگر - Pixelbuddha. وقتی نیاز به دانلود چیزی مثل فونت یا کتابخانه دارم، ایمیلم را اضافه می کنم و برایم خبرنامه می فرستد.

من برای لغو اشتراک از وب سایت ها تنبل شده ام ???? اما گاهی اوقات چیزهای جالبی در آنجا پیدا می کنم. اینستاگرام همچنین مکان خوبی برای الهام گرفتن است.

بهترین وب سایت های طراحی وب برای افزایش خلاقیت شما

هر طراح در استودیو UX رویکرد خاص خود را برای دریافت ایده های الهام بخش و راه حل های جدید، گاهی اوقات نوآورانه برای پروژه ها دارد. بنابراین، در اینجا لیستی از مکان های محبوب و غیر متعارف برای الهام گرفتن از طراحی آورده شده است. خلاقیت و ایده‌ها در آنجا نامحدود هستند، همه می‌توانند ایده جالبی پیدا کنند که ممکن است در آینده به واقعیت تبدیل شود.

رفتار

یک پلت فرم آنلاین به خوبی تثبیت شده برای نمایش و کشف طرح های خلاقانه. بیایید ببینیم چگونه می توانید در آنجا الهام بگیرید.

 
  • Best of Behance – محبوب‌ترین تصاویر، ویدیوها، پروژه‌ها و تصاویری را که هزاران نفر پسندیده بودند و با نمایش در Behance به پایان رسید، پیدا کنید.
  • گالری‌های سرپرست – پروژه‌ها را در زمینه‌هایی مانند طراحی گرافیک، عکاسی، تصویرسازی، تعامل، حرکت، معماری، طراحی محصول، مد، تبلیغات، هنرهای زیبا، صنایع دستی، طراحی بازی و صدا نمایش می‌دهد.
  • ابزار خلاق – مجموعه ای از آثار ساخته شده با کمک ابزارهای خلاقانه مختلف. برگه شامل فهرستی از ابزارها و مجموعه ای از آثار طراحی شده با آنهاست.
  • مدارس و سازمان‌ها - سازمان‌هایی را که درگیر طراحی محصولات و خدمات جدید هستند، بررسی کنید، دنبال کنید و به آنها بپیوندید. از صفحات آنها دیدن کنید، گالری ها و نمونه کارهای طراحی آنها را بررسی کنید، برای تغییر جهان به مکانی بهتر الهام بگیرید. ????

دریبل زدن

یک پلتفرم جامعه آنلاین برای هنرمندان و طراحان برای به اشتراک گذاری تصاویر، انیمیشن ها و خلاقیت های خود هر روز. Dribbble طراحان را تشویق می کند تا پروژه های خود را آپلود و به اشتراک بگذارند، بنابراین شما همیشه می توانید چیز جدید و جالبی برای الهام گرفتن از آن پیدا کنید.

 

ممکن است Dribbble را مکان خوبی برای یادگیری توصیف نکنیم، اما بسیاری از طراحان UX و UI با تجربه قابل توجهی در آنجا معاشرت می کنند.

اینستاگرام

یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که قصد دارد فقط محتوای بصری را به نمایش بگذارد و تبلیغ کند. بنابراین، مکانی عالی برای کسانی که می خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند و مخاطبان خود را پیدا کنند، فراهم می کند. اواخر شب در رختخواب دراز می کشید، فید اینستاگرام را اسکرول می کنید و به یک پست زیبا با طراحی عالی برخورد می کنید. از قبل می توانید تصور کنید که برخی از عناصر را در پروژه فعلی خود جاسازی کرده اید. آشنا به نظر می رسد؟

 

طراحان ما اذعان دارند که اینستاگرام ابزاری مفید برای الهام از رابط کاربری وب است. در اینجا چند کانال اینستاگرام دیگر وجود دارد که می توانید به آنها نگاه کنید:

پینترست

پلتفرم Pinterest با بصری، خلاقیت و کشف سروکار دارد. از سال 2010 که این پلتفرم راه اندازی شد، به مکانی برای یافتن الهام، تصاویر جالب و خنده دار و همچنین محتوای رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

 

برای کمک به شما در یافتن و پین کردن جالب‌ترین ایده‌ها و تصاویر، ما چندین تابلو و طراح بزرگ را برای دنبال کردن در Pinterest انتخاب کرده‌ایم:

  1. مایک دیو – مایک دیو، طراح گرافیک از فیلادلفیا، با 3.5 میلیون طرفدار، یکی از پینرهای پینترست است که بیشترین فالوور را دارد. عجب! باور نکردنی!
  2. دافنه تورکواتو – طراح برزیلی با مجموعه‌های داشبورد روشن و رنگارنگ در مورد طراحی UX/UI، طراحی بسته، تایپوگرافی، لوگو، برندسازی، و غیره. نمایه‌ی او چیزهای زیادی را در جایی ترکیب می‌کند که همه می‌توانند چیزی الهام‌بخش پیدا کنند.
  3. ایده های پالت رنگ - طیف گسترده ای از طرح های رنگی و مطابقت برای گرافیک، وب، طراحی محصول، مد، فضای داخلی، رابط کاربری و غیره.

حتما داشبوردهای پینترست را با دنبال کننده های کمتر نیز بررسی کنید. ممکن است معلوم شود که کیفیت، تنوع و خلاقیت آن پین‌ها بسیار فراتر از داشبوردهای محبوبی است که همه به عنوان یک روند دنبال می‌کنند.

  1. دانیل نلسون – طراح گرافیک و توسعه دهنده سوئدی دانیل نلسون حدود 225000 دنبال کننده در Pinterest جمع آوری کرده است. بنیانگذار وبلاگ طراحی محبوب From Up North ، که طراحی گرافیک، پوسترهای کنسرت، هنر خیابانی و حتی طراحی دهه 80 را پوشش می دهد.
  2. Tad Carpenter - طراح و تصویرگر. تاد کارپنتر بیش از 80000 دنبال کننده در پینترست دارد. تابلوهای او از تم های پاپ یکپارچهسازی با سیستمعامل گرفته تا لوگوها، طراحی کلاس ها، تایپ، سرخوشی وینتیج متفاوت است. اگر به دنبال الهام هستید، اینجاست.
  3. Xinkui Wang - یک طراح و توسعه دهنده چینی از پکن. اگر به دنبال الهامات طراحی اپلیکیشن موبایل هستید، این پینر را دنبال کنید.

Awwwards

پلت فرم آنلاین برای متخصصان طراحی دیجیتال از سراسر جهان برای یافتن الهام، به اشتراک گذاری دانش و تجربه، ارتباط با دیگران و بهبود مهارت ها. Awwwards فراتر از حضور آنلاین است و کنفرانس هایی را در شهرهای مختلف در سراسر جهان برگزار می کند: نیویورک، بارسلونا، آمستردام، لندن، پاریس، لس آنجلس و غیره. هدف این است که بهترین آژانس ها و رهبران فکری در دنیای طراحی دیجیتال را متحد کند.

 

Awwwards به طور مداوم در حال رشد مجموعه طراحی وب خود است. هر سال با دقت عکس می گیرد و 365 بهترین وب سایت را در سراسر جهان به نمایش می گذارد. اگر به دنبال سایت های الهام بخش طراحی هستید، می دانید به کجا بروید. ایده های خلاقانه ای را پیدا کنید که پایانی ندارند.

هیولا الگو

روزی روزگاری، گروهی از طراحان و توسعه‌دهندگان با هم ملاقات کردند تا هدف نهایی را آسان‌تر و زیباتر از دنیای دیجیتال کنند. اینگونه بود که Template Monster در سال 2002 متولد شد.

انواع طراحی های وب سایت را در این بازار پیدا کنید، از هنر و فرهنگ گرفته تا سرگرمی، بازی و شب زنده داری. صنعت شما هر چه باشد، می توانید از بین صدها ایده طراحی انتخاب کنید.

 

Template Monster به طراحان ظاهر و احساس بی پایانی برای الهام گرفتن شما ارائه می دهد. این قالب ها را در 18 گروه با حداکثر 10000 ایده طراحی در هر گروه دسته بندی می کند. علاوه بر این، می‌توانید همه را در حالت نمایشی زنده باز کنید، درست مانند زمانی که یک وب‌سایت زنده را به صورت آنلاین باز کرده و پیمایش کنید.

اگر شما نیاز به ساخت یک سایت یا یک پروژه وب، بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو و انجام سئو نویسی دارید، صنعت مشتری خود را می شناسید، اما به بینش بیشتری در مورد اینکه چگونه وب سایت باید به نظر برسد نیاز دارید – هیولا قالب را مرور کنید، قطعاً چیزی برای انجام دادن دارد. خلاقیت خود را تقویت کنید

Muz.li

وبلاگ الهام بخش، اخبار و گرایش ها را با سلیقه شما طراحی کنید. تصاویر خلاقانه، ویژگی های طراحی، وب سایت های منحصر به فرد، پروژه های عکاسی و هنرهای تجسمی و همچنین نظرات و مقالات کارشناسان طراحی در سرتاسر وب و سراسر جهان را کشف کنید.

 

Muzli به صورت هفتگی مقالات الهام بخش طراحی، تعاملات رابط کاربری، مطالعات موردی الهام بخش با مجموعه ای از ایده های UX/UI برای طراحان و راه حل هایی برای طراحان منتشر می کند.

الهام بخش طراحی وب سایت

با الهام طراحی وب ، هر روز ایده های جدیدی برای ایجاد محصولات بهتر دریافت خواهید کرد. این وب سایت الهامات طراحی وب دستچین شده از سبک ها و صنایع مختلف را از سراسر جهان منتشر می کند.

رابط کاربری آن را آسان می کند که بین ظاهر و احساس برای دسکتاپ، موبایل و تبلت حرکت کنید. علاوه بر این، طرح ها بر اساس نوع وب سایت (شرکتی، تجارت الکترونیک، رویداد، وبلاگ، برنامه تلفن همراه، نمونه کارها، محصول)، بر اساس رنگ، صنعت، بر اساس سبک طبقه بندی می شوند و به شما فرصتی می دهند تا منبع الهام خود را به راحتی پیدا کنید.

بهترین گالری وب سایت

مجموعه نشانک‌های بصری یا گالری وب‌سایت، هر چه اسمش را بگذارید، مکانی است که وب‌سایت‌ها را از سرتاسر جهان انتخاب می‌کند و آن‌ها را در یک نقطه نشان می‌دهد تا افراد بیشتری بتوانند در مورد آنها اطلاعات کسب کنند و برای پروژه‌های جدید الهام بگیرند. .

 

شما می توانید کل مجموعه را مرور کنید، می توانید طراحی و خلاقیت وب سایت را ارزیابی کنید، می توانید امتیاز وب سایت (بر اساس رتبه بندی عمومی) را مشاهده کنید، می توانید ببینید که چند نفر از یک سایت خاص بازدید کرده اند و آن را پسندیده اند. طراحان ممکن است این چیزهای کوچک را ارزشمند بدانند زیرا آنها یک دید کلی از درک کلی افراد از وب سایت ارائه می دهند.

علاوه بر این، می توانید کارت های وب سایت را بر اساس رنگ، سیستم مدیریت محتوا، سبک و چارچوب فیلتر کنید.

سایت الهام بخش

SiteInspire ویترینی از طراحی وب و تعاملی است که از ارسال سایت جمع آوری شده است. هر روز حدود 5 وب سایت جدید را در صفحه اصلی انتخاب و ارائه می کند. به عنوان یک کاربر، می توانید کل مجموعه را مرور کنید، وب سایت ها را بررسی کنید، ببینید چه کسی آنها را طراحی کرده است، به وب سایتی که دوست دارید اعتبار بدهید و آن را به مجموعه خود اضافه کنید. در نهایت، شما قادر خواهید بود مجموعه الهام بخش خود را از سایت ها و طرح هایی که دوست دارید ایجاد کنید.

Codrops

Codrops یک وبلاگ طراحی و توسعه وب است که مقالات، دستورالعمل ها، نحوه انجام کار، مجموعه های طراحی در مورد آخرین روندها، تکنیک ها و امکانات جدید را منتشر می کند.

 

الهام بخش طراحی برتر

TopDesignInspiration یک گالری css و طراحی وب است که روزانه محتوای خود را از وب سایت های الهام بخش به روز می کند. همه چیز هر روز از طریق رسانه های اجتماعی منتشر می شود، بنابراین می توانید بدون هیچ تلاشی خلاق و الهام بگیرید.

 

حرکت رابط کاربری

تفاوت عمده بین جنبش UI و سایر وب سایت های طراحی این است که جنبش UI فقط بر روی طراحی های UI تمرکز دارد. محتوا توسط انجمن از طریق ارسال ها ارائه می شود و توسط خود وب سایت مدیریت می شود.

 

به هر عنصر طراحی یک تگ اختصاص داده می شود و تمام برچسب ها در صفحه اصلی صفحه اصلی برای فیلتر کردن و مرور در دسترس شما هستند. می‌توانید در تمام طرح‌ها، سایت‌های آژانس، راه‌حل‌های طراحی مقاله، دکمه‌ها، تقویم‌ها، نمودارها و نمودارها، چت‌ها، ربات‌های گفتگو و اظهار نظر پیمایش کنید. اینها احتمالاً محبوب ترین برچسب ها برای انتخاب کاربران هستند. با این حال، بیش از 50 تگ در حرکت UI موجود است، به طوری که شما به راحتی می توانید الهامات طراحی را برای هر عنصری که به آن علاقه دارید پیدا کنید.

این وب سایت ادعا می کند که حدود 24830 مشترک دارد که عمدتاً طراحان، توسعه دهندگان و افراد محصول هستند. اگر تصمیم دارید در جنبش UI مشترک شوید، هر هفته 5 انیمیشن UI را در جعبه ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آزمایشگاه های UP

UP labs جامعه ای از طراحان و توسعه دهندگان است که الهامات، بازخوردها و منابع خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. این وب‌سایت امکان جستجو و الهام گرفتن از ویترین‌های روزانه اندروید، OS X، جستجوی عناصر و راه‌حل‌های رابط کاربری خاص، اشتراک‌گذاری و فروش آثار طراحی (تم‌ها، قالب‌ها، آیکون‌ها و غیره) را می‌دهد. UP labs حدود 24 تصویر خلاقانه جدید را به اشتراک می‌گذارد. به صورت روزانه

 

صفحه اصلی آنها لیستی بی پایان از ایده های طراحی با به روزترین پروژه های منتشر شده در بالای صفحه است. علاوه بر این، می توانید لیست را بر اساس نرم افزارهایی مانند آپلودهای فتوشاپ، اسکچ، ایلاستریتور، ادوبی XD، Figma، After Effects، Principle، Bootstrap، InVision Studio، HTML، Wordpress و 3DS Max فیلتر کنید. می توانید قالب های طراحی پروژه بعدی خود را با فیلتر نرم افزار دانلود کنید.

UX folio - بهترین وب سایت نمونه کارها برای الهام بخشیدن به وب سایت خود

مهم نیست که چه نوع طراحی ایجاد می کنید، برای هر طراح ضروری است که یک وب سایت نمونه کار آنلاین داشته باشد که پروژه های شما را به نمایش بگذارد. شما می توانید کار خود را به روشی بسیار بهتر و واضح تر از آنچه در CV خود توضیح می دهید ارائه دهید. وقت بگذارید و خواننده خود را در هر مرحله از پروژه خود بگذرانید و نشان دهید که چگونه یک مشکل خاص را حل می کند، و نمونه کارهایی را خواهید ساخت که ارزش به خاطر سپردن داشته باشد.

 

شما آماده شروع کار بر روی نمونه کارها هستید، اما به الهام گرفتن در مورد چگونگی ساخت آن اصیل، ساختار خوب، خواندنی جالب و زیبا نیاز دارید؟ UXfolio راهی برای تعریف داستان خود است. این یک ابزار آنلاین تولید پورتفولیو UX است که به ساختار و تجسم مطالعه موردی شما به روشی سریع کمک می کند. با UX folio می توانید بدون هزینه یک پروژه بسازید و میزبانی کنید. علاوه بر این، کارشناسان UX folio یک الگو را به اشتراک می گذارند تا به تنهایی یک نمونه کار طراحی عالی ایجاد کنید. این وب‌سایت دارای ویترینی از بهترین داستان‌های طراحی و مطالعات موردی واقعی است که به شما انگیزه می‌دهد تا روزی خودتان را بسازید.

 

با پرواز در جایی بر فراز اقیانوس اطلس، به این فکر کردم که آیا تصمیم درستی می‌گیرم. من به تازگی دو هفته دور از کسب و کارم در ماه عسل گذرانده بودم، و نتیجه خالص افکارم مرا به این باور رساند که فروش کسب و کار طراحی وب من بهترین شانسی است که برای ایجاد تغییر در جهان داشتم. چیزی که این طرز فکر را عجیب می کرد این بود که آژانس وب من، هات پرس وب، هر روز موفق تر می شد.

 

این آژانس وب برای پنج سال متوالی در لیست 25 شرکت برتر وب دنور قرار گرفته بود. درآمدهای ما هر سال 40 تا 50 درصد رشد می کرد . من سود خوبی به خانه می بردم.

 

مشتریان من در سراسر جهان بودند، من درخواست‌های سخنرانی برای به اشتراک گذاشتن داستانم را از شرکت‌هایی مانند Adobe دریافت می‌کردم ، و فهرست مشتریان ما شامل مارک‌های واقعاً عالی بود. به پشتی روی صندلی هواپیمای خود تکیه داده بودم و به چشم انداز شرکت بعدی که قرار بود به زودی بسازم تمرکز کردم: ایجاد 1 میلیون متخصص در جهان. اگر هات پرس هم روی دستم بود نمی توانستم به آن ماموریت برسم.

 

تصمیم گرفتم: «بله، فروش HotPress تنها گزینه است.

بازداشت دبیرستان

سال 1999 بود و من واقعاً ادم بزرگی بودم. من یک کتاب ++C با خودم حمل کردم. من به کامپیوتر معتاد بودم و از این بابت شرم نداشتم.

 

به‌جای اینکه روی تکالیف مدرسه کار کنم، شب‌هایم را صرف ساختن برنامه‌های PHP کردم تا ثبت‌نام‌های مهمانی LAN خود را پیگیری کنم. در آن زمان، من یک وب‌سایت بازی رایانه شخصی کوچک را راه‌اندازی می‌کردم که برای کسب درآمد برایم سخت بود. این سرگرمی من در دبیرستان بود، اما هزینه های سرور از شغل آخر هفته من در تهیه موجودی در یک فروشگاه پارچه محلی بیشتر بود.

 

من باید بفهمم که چگونه می توانم از طریق طراحی وب کسب درآمد کنم. پس از دعوا با معلم حساب دیفرانسیل و انتگرال خود در مورد یک سوال امتحانی مبهم نوشته شده، من را به یک روز بازداشت ناهار تبعید کردند. ظاهرا من "نگرش درستی نداشتم." در بازداشتگاه ناهار، مردی که مدتی با او آشنا بودم، استیو تیل، روبروی من نشسته بود.

 

شروع به صحبت کردیم و معلوم شد که او با فروش لیست های ایمیل، مقداری پول آنلاین به دست می آورد. من در مورد برخی از کارهایی که انجام می دادم به او گفتم و تصمیم گرفتیم که ایده خوبی است که با هم وارد تجارت شویم. سیزده سال به جلو: من و استیو سه شرکت را با هم تاسیس و راه اندازی کرده بودیم، دو شرکت شکست خورده بودند و جدیدترین آنها، هات پرس وب، در حال تبدیل شدن به یک موفقیت بزرگ بود.

چرا یک شرکت سودآور را فروختم

مشتریان اصلی من برای HotPress صاحبان مشاغل کوچک و غیر انتفاعی بودند.

 

یک پروژه معمولی 5000 تا 30000 دلار پیش پرداخت به همراه داشت، با نوعی قرارداد نگهداری، پشتیبانی و بازاریابی مداوم در محدوده 100 تا 2000 دلار در ماه. در سال 2010، ما یک وب سایت به نام BC Gurus راه اندازی کردیم تا به آموزش افراد در مورد نحوه ساخت و فروش در Adobe Business Catalyst کمک کنیم. BC Gurus یک نوع مشتری کاملاً متفاوت داشت. مشتریان BC Gurus به دنبال این نبودند که ما چیزی بسازیم یا برای آنها بازاریابی کنیم.

 

آنها معمولاً مانند ما حرفه ای بودند - آنها طراحان وب، آژانس های وب، توسعه دهندگان وب و غیره بودند - به دنبال آموزش در مورد نحوه ساخت وب سایت و نحوه بازاریابی برای مشتریان HotPress خود بودند. در اوقات فراغت، ما روی BC Gurus کار می‌کردیم.

 

همه در HotPress یک نقش عملیاتی روزانه داشتند که از آن پشتیبانی می کرد. به عنوان یک شریک مدیر در HotPress، من سعی کردم نقاط را برای همه به هم وصل کنم، اما با اولویت‌های رقابتی ، بیشتر تیم من ساعت‌های طولانی کار می‌کردند تا خواسته‌های هر دو طرف شرکت را برآورده کنند. چه چیزی بیشتر: من نیز در حال از دست دادن ارتباط با چشم انداز شرکت ما بود.

 

همه ما در حال دویدن بودیم و عدم تمرکز همه را از رسیدن به پتانسیل خود باز داشت. بنابراین من این مشکل را نزد یکی از مشاورانم بردم. مشاور من تشخیص داد که من دو بخش مشتری مجزا دارم.

 

او به من گفت: «اجرای این نوع کسب‌وکار پیچیده است و پیام بازاریابی متمرکز و هدایت داخلی شما را بسیار دشوار می‌کند. دردسرهای صاحبان مشاغل کوچک و طراحان وب بسیار متفاوت است. داشتن یک محصول و خدمات مشابه که به بازارهای مختلف می فروشید یک چیز است، اما خدمات و محصول اصلی شما برای هر بازار کاملاً متفاوت است. «شما گاوچرانی هستید که همزمان بر دو اسب سوار می شوید، اگر هر دو اسب در یک جهت سوار شوند، خوب است.

 

اما اگر کسی به سختی به راست منحرف شود، ممکن است صورتت در خاک باقی بماند.» شاخص دیگری که من را نگران کرد اعداد درآمد ما بود. وقتی روی بخش خدمات کسب و کار (HotPress) تمرکز می کردیم، این درآمدها افزایش می یافت و درآمد محصول کاهش می یافت. هنگامی که ما روی بخش محصول کسب و کار (BC Gurus) تمرکز می کردیم، درآمد محصول افزایش می یابد و درآمد خدمات کاهش می یابد.

 

نه تنها بر درآمد شرکت تأثیر گذاشت، بلکه شادی مشتری نیز تحت تأثیر نوسانات یین و یانگ قرار گرفت. وقتی زمان من به گوروس های BC می رفت، شروع به مشاهده آتش سوزی هایی می کردم که با HotPress ظاهر می شد. هنگامی که من به HotPress تغییر می کردم، شکایات مشتریان از BC Gurus بالا می رفت.

 

من متوجه شدم که تمرکز در ریشه همه موفقیت‌های بزرگ است و بیشتر شکست‌ها به دلیل فقدان آن است.

به دست آوردن وضوح

بنابراین کاری که بعد از آن انجام دادم کاری بود که هر کسی در این موقعیت قرار داشت باید انجام دهد: ازدواج کردم و دو هفته کاملاً مرخصی گرفتم تا در ساحل سنت لوسیا بنشینم و به اهدافم فکر کنم و شگفت‌انگیزترین دوران زندگی ام را سپری کنم. اما با جدیت تمام، خارج شدن از فعالیت های روزانه کسب و کار من یک موهبت بزرگ برای توسعه بینش بود.

 

برای لحظه ای تصور کنید که از یک جنگل بیرون می روید و به بالای یک قله کوه می روید. همانجا نشستم و از دور به بیرون نگاه کردم. از این نقطه نظر، من توانستم به قله های دیگر نگاه کنم.

 

در حالی که در ماه عسل فعالانه کار نمی‌کردم، در حال بررسی سناریوهایی بودم که نشان می‌داد چگونه می‌خواهم در جهان فرورفتگی ایجاد کنم. مغز من به طور منفعلانه از طریق مسیرهایی به سمت قله های بلند در دوردست می چرخید، و هر یک از آنها هیچ ارتباطی با رشد یک تجارت خدمات پر رونق نداشتند. مقیاس می خواستم.

 

من می خواستم کاری انجام دهم که به بهتر شدن دنیا کمک کند. بنابراین من به کسب و کار موجود خود نگاه کردم. دو نیمه بود: یک طرف در ازای ساعت ها دلار دریافت می کرد و طرف دیگر در ازای دانش دلار دریافت می کرد.

 

یک طرف می تواند مقیاس شود. طرف دیگر، نه چندان. متوجه شدم که اگر می‌خواهم در این دنیا تغییری ایجاد کنم، باید برنامه‌ای طراحی کنم تا به گسترش دید گورو خود فراتر از Adobe Business Catalyst و به بازار عمومی حرفه‌ای وب، و سپس به بازارهای دیگر خارج از صنعت وب کمک کنم. .

 

در طی چند روز، طرحی نوشتم تا کسب و کارمان را بازسازی کنیم و به سمت این چشم‌انداز بزرگ‌تر آماده شویم. چیزی شبیه به این شد:

  1. جهت کسب و کار جدید را به تیم ارائه دهید
  2. مطمئن شوید که همه با مسیر جدید موافق هستند
  3. تمام کارهای برجسته آژانس وب را ببندید
  4. خریدار برای هات پرس پیدا کنید و آن را بفروشید
  5. به‌عنوان سرمایه‌گذاری جدید ترکیب کنید و گوروس‌های BC را به عنوان یکی از محصولات ما حمل کنید
  6. راه اندازی محصولاتی برای کمک به طراحان وب برای موفقیت بیشتر از طریق uGurus
  7. با کمک به آنها در راه اندازی محصولات خود، به متخصصان سایر بازارها کمک کنید تا به گوروس تبدیل شوند

 

سئو یک روش جا افتاده است که شامل بهینه سازی وب سایت ها و محتوای آنها برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط است. هدف افزایش ترافیک ارگانیک، دید، و در نهایت، تبدیل است. استراتژی‌های سئو شامل تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی روی صفحه (به عنوان مثال، برچسب‌های عنوان، توضیحات متا، تگ‌های هدر)، ساخت لینک، و پیشرفت‌های فنی (مانند سرعت سایت، سازگاری با موبایل) است. این تکنیک ها به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کنند تا محتوای یک وب سایت را بهتر درک کنند و رتبه بندی کنند.

در مقابل، بهینه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی برای نتایج جستجوی مبتنی بر چت، مفهوم جدیدتری است که با ظهور هوش مصنوعی مکالمه و رابط‌های مبتنی بر چت، برجستگی پیدا کرده است. از آنجایی که کاربران به طور فزاینده ای برای یافتن اطلاعات به چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی و دستیاران مجازی متکی هستند، سازمان ها باید استراتژی های محتوای خود را تطبیق دهند تا در این نتایج جستجوی مبتنی بر چت بیشتر قابل مشاهده باشند. این شامل بهینه سازی محتوا برای پرس و جوهای زبان طبیعی، تمرکز بر فرمت های پرسش-پاسخ و استفاده از فناوری های هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشینی (ML) برای ایجاد پاسخ های محاوره ای مرتبط است.

چرا سئو مهم است؟

بسیاری از مردم از موتورهای جستجوی اصلی - گوگل، بینگ و یاهو - برای کشف استفاده می کنند. بازدیدهای ترافیک ارگانیک معمولاً از جانب کاربرانی است که قبلاً درباره سازمان شما چیزی نشنیده اند. این موتورهای جستجو به وب سایت شما اجازه می دهند تا مخاطبان جدیدی را جذب کند. اگر سایت شما مقصد است، موتورهای جستجو جاده هایی هستند که مردم را به آنجا می برند. به عبارت دیگر، آنها ترافیک جدید و هدفمندی را ارائه می دهند. به عنوان مثال – اگر در سایت خود کفش می فروشید، گوگل افرادی را برای شما ارسال می کند که به طور خاص به دنبال خرید کفش هستند. بنابراین اگر بتوانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید، فرصت های باورنکردنی به دست خواهید آورد.

مرحله 1 - یک منبع برای مبتدیان پیدا کنید

من توصیه می کنم با این منبع SEO از MOZ شروع کنید، بهترین مکان برای آن "راهنمای مبتدی برای SEO" است . سپس منابع اطلاعاتی خود را با این منابع احاطه کنید تا به طور مداوم از دانش بهره مند شوید.

  • وبلاگ Moz
  • وبلاگ نیل پاتل
  • سئوی Reddit
  • کتاب الکترونیکی مجله موتور جستجو " SEO در عصر هوش مصنوعی ". این کتاب الکترونیکی بهترین مقالات، استراتژی‌ها و توصیه‌های SEJ را برای تطبیق استراتژی‌های SEO با چشم‌انداز هوش مصنوعی گردآوری می‌کند.
  • راهنمای سرزمین موتورهای جستجو برای شروع یک برنامه سئو در عصر هوش مصنوعی . این منبع بینش هایی در مورد چگونگی ایجاد یک رویکرد SEO از ابتدا در عصر هوش مصنوعی ارائه می دهد. این تاکتیک های منسوخ شده از سال 2014 را با استراتژی های تکامل یافته مورد نیاز امروز در تضاد قرار می دهد.