سئو یک روش جا افتاده است که شامل بهینه سازی وب سایت ها و محتوای آنها برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط است. هدف افزایش ترافیک ارگانیک، دید، و در نهایت، تبدیل است. استراتژیهای سئو شامل تحقیق کلمات کلیدی، بهینهسازی روی صفحه (به عنوان مثال، برچسبهای عنوان، توضیحات متا، تگهای هدر)، ساخت لینک، و پیشرفتهای فنی (مانند سرعت سایت، سازگاری با موبایل) است. این تکنیک ها به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کنند تا محتوای یک وب سایت را بهتر درک کنند و رتبه بندی کنند.
در مقابل، بهینهسازی مبتنی بر هوش مصنوعی برای نتایج جستجوی مبتنی بر چت، مفهوم جدیدتری است که با ظهور هوش مصنوعی مکالمه و رابطهای مبتنی بر چت، برجستگی پیدا کرده است. از آنجایی که کاربران به طور فزاینده ای برای یافتن اطلاعات به چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی و دستیاران مجازی متکی هستند، سازمان ها باید استراتژی های محتوای خود را تطبیق دهند تا در این نتایج جستجوی مبتنی بر چت بیشتر قابل مشاهده باشند. این شامل بهینه سازی محتوا برای پرس و جوهای زبان طبیعی، تمرکز بر فرمت های پرسش-پاسخ و استفاده از فناوری های هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشینی (ML) برای ایجاد پاسخ های محاوره ای مرتبط است.
چرا سئو مهم است؟
بسیاری از مردم از موتورهای جستجوی اصلی - گوگل، بینگ و یاهو - برای کشف استفاده می کنند. بازدیدهای ترافیک ارگانیک معمولاً از جانب کاربرانی است که قبلاً درباره سازمان شما چیزی نشنیده اند. این موتورهای جستجو به وب سایت شما اجازه می دهند تا مخاطبان جدیدی را جذب کند. اگر سایت شما مقصد است، موتورهای جستجو جاده هایی هستند که مردم را به آنجا می برند. به عبارت دیگر، آنها ترافیک جدید و هدفمندی را ارائه می دهند. به عنوان مثال – اگر در سایت خود کفش می فروشید، گوگل افرادی را برای شما ارسال می کند که به طور خاص به دنبال خرید کفش هستند. بنابراین اگر بتوانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید، فرصت های باورنکردنی به دست خواهید آورد.
مرحله 1 - یک منبع برای مبتدیان پیدا کنید
من توصیه می کنم با این منبع SEO از MOZ شروع کنید، بهترین مکان برای آن "راهنمای مبتدی برای SEO" است . سپس منابع اطلاعاتی خود را با این منابع احاطه کنید تا به طور مداوم از دانش بهره مند شوید.
- وبلاگ Moz
- وبلاگ نیل پاتل
- سئوی Reddit
- کتاب الکترونیکی مجله موتور جستجو " SEO در عصر هوش مصنوعی ". این کتاب الکترونیکی بهترین مقالات، استراتژیها و توصیههای SEJ را برای تطبیق استراتژیهای SEO با چشمانداز هوش مصنوعی گردآوری میکند.
- راهنمای سرزمین موتورهای جستجو برای شروع یک برنامه سئو در عصر هوش مصنوعی . این منبع بینش هایی در مورد چگونگی ایجاد یک رویکرد SEO از ابتدا در عصر هوش مصنوعی ارائه می دهد. این تاکتیک های منسوخ شده از سال 2014 را با استراتژی های تکامل یافته مورد نیاز امروز در تضاد قرار می دهد.
- سه شنبه ۰۶ آذر ۰۳ ۲۲:۴۰
- ۱۷ بازديد
- ۰ نظر