فروش شرکت طراحی وب سایت شما چگونه است؟

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

با پرواز در جایی بر فراز اقیانوس اطلس، به این فکر کردم که آیا تصمیم درستی می‌گیرم. من به تازگی دو هفته دور از کسب و کارم در ماه عسل گذرانده بودم، و نتیجه خالص افکارم مرا به این باور رساند که فروش کسب و کار طراحی وب من بهترین شانسی است که برای ایجاد تغییر در جهان داشتم. چیزی که این طرز فکر را عجیب می کرد این بود که آژانس وب من، هات پرس وب، هر روز موفق تر می شد.

 

این آژانس وب برای پنج سال متوالی در لیست 25 شرکت برتر وب دنور قرار گرفته بود. درآمدهای ما هر سال 40 تا 50 درصد رشد می کرد . من سود خوبی به خانه می بردم.

 

مشتریان من در سراسر جهان بودند، من درخواست‌های سخنرانی برای به اشتراک گذاشتن داستانم را از شرکت‌هایی مانند Adobe دریافت می‌کردم ، و فهرست مشتریان ما شامل مارک‌های واقعاً عالی بود. به پشتی روی صندلی هواپیمای خود تکیه داده بودم و به چشم انداز شرکت بعدی که قرار بود به زودی بسازم تمرکز کردم: ایجاد 1 میلیون متخصص در جهان. اگر هات پرس هم روی دستم بود نمی توانستم به آن ماموریت برسم.

 

تصمیم گرفتم: «بله، فروش HotPress تنها گزینه است.

بازداشت دبیرستان

سال 1999 بود و من واقعاً ادم بزرگی بودم. من یک کتاب ++C با خودم حمل کردم. من به کامپیوتر معتاد بودم و از این بابت شرم نداشتم.

 

به‌جای اینکه روی تکالیف مدرسه کار کنم، شب‌هایم را صرف ساختن برنامه‌های PHP کردم تا ثبت‌نام‌های مهمانی LAN خود را پیگیری کنم. در آن زمان، من یک وب‌سایت بازی رایانه شخصی کوچک را راه‌اندازی می‌کردم که برای کسب درآمد برایم سخت بود. این سرگرمی من در دبیرستان بود، اما هزینه های سرور از شغل آخر هفته من در تهیه موجودی در یک فروشگاه پارچه محلی بیشتر بود.

 

من باید بفهمم که چگونه می توانم از طریق طراحی وب کسب درآمد کنم. پس از دعوا با معلم حساب دیفرانسیل و انتگرال خود در مورد یک سوال امتحانی مبهم نوشته شده، من را به یک روز بازداشت ناهار تبعید کردند. ظاهرا من "نگرش درستی نداشتم." در بازداشتگاه ناهار، مردی که مدتی با او آشنا بودم، استیو تیل، روبروی من نشسته بود.

 

شروع به صحبت کردیم و معلوم شد که او با فروش لیست های ایمیل، مقداری پول آنلاین به دست می آورد. من در مورد برخی از کارهایی که انجام می دادم به او گفتم و تصمیم گرفتیم که ایده خوبی است که با هم وارد تجارت شویم. سیزده سال به جلو: من و استیو سه شرکت را با هم تاسیس و راه اندازی کرده بودیم، دو شرکت شکست خورده بودند و جدیدترین آنها، هات پرس وب، در حال تبدیل شدن به یک موفقیت بزرگ بود.

چرا یک شرکت سودآور را فروختم

مشتریان اصلی من برای HotPress صاحبان مشاغل کوچک و غیر انتفاعی بودند.

 

یک پروژه معمولی 5000 تا 30000 دلار پیش پرداخت به همراه داشت، با نوعی قرارداد نگهداری، پشتیبانی و بازاریابی مداوم در محدوده 100 تا 2000 دلار در ماه. در سال 2010، ما یک وب سایت به نام BC Gurus راه اندازی کردیم تا به آموزش افراد در مورد نحوه ساخت و فروش در Adobe Business Catalyst کمک کنیم. BC Gurus یک نوع مشتری کاملاً متفاوت داشت. مشتریان BC Gurus به دنبال این نبودند که ما چیزی بسازیم یا برای آنها بازاریابی کنیم.

 

آنها معمولاً مانند ما حرفه ای بودند - آنها طراحان وب، آژانس های وب، توسعه دهندگان وب و غیره بودند - به دنبال آموزش در مورد نحوه ساخت وب سایت و نحوه بازاریابی برای مشتریان HotPress خود بودند. در اوقات فراغت، ما روی BC Gurus کار می‌کردیم.

 

همه در HotPress یک نقش عملیاتی روزانه داشتند که از آن پشتیبانی می کرد. به عنوان یک شریک مدیر در HotPress، من سعی کردم نقاط را برای همه به هم وصل کنم، اما با اولویت‌های رقابتی ، بیشتر تیم من ساعت‌های طولانی کار می‌کردند تا خواسته‌های هر دو طرف شرکت را برآورده کنند. چه چیزی بیشتر: من نیز در حال از دست دادن ارتباط با چشم انداز شرکت ما بود.

 

همه ما در حال دویدن بودیم و عدم تمرکز همه را از رسیدن به پتانسیل خود باز داشت. بنابراین من این مشکل را نزد یکی از مشاورانم بردم. مشاور من تشخیص داد که من دو بخش مشتری مجزا دارم.

 

او به من گفت: «اجرای این نوع کسب‌وکار پیچیده است و پیام بازاریابی متمرکز و هدایت داخلی شما را بسیار دشوار می‌کند. دردسرهای صاحبان مشاغل کوچک و طراحان وب بسیار متفاوت است. داشتن یک محصول و خدمات مشابه که به بازارهای مختلف می فروشید یک چیز است، اما خدمات و محصول اصلی شما برای هر بازار کاملاً متفاوت است. «شما گاوچرانی هستید که همزمان بر دو اسب سوار می شوید، اگر هر دو اسب در یک جهت سوار شوند، خوب است.

 

اما اگر کسی به سختی به راست منحرف شود، ممکن است صورتت در خاک باقی بماند.» شاخص دیگری که من را نگران کرد اعداد درآمد ما بود. وقتی روی بخش خدمات کسب و کار (HotPress) تمرکز می کردیم، این درآمدها افزایش می یافت و درآمد محصول کاهش می یافت. هنگامی که ما روی بخش محصول کسب و کار (BC Gurus) تمرکز می کردیم، درآمد محصول افزایش می یابد و درآمد خدمات کاهش می یابد.

 

نه تنها بر درآمد شرکت تأثیر گذاشت، بلکه شادی مشتری نیز تحت تأثیر نوسانات یین و یانگ قرار گرفت. وقتی زمان من به گوروس های BC می رفت، شروع به مشاهده آتش سوزی هایی می کردم که با HotPress ظاهر می شد. هنگامی که من به HotPress تغییر می کردم، شکایات مشتریان از BC Gurus بالا می رفت.

 

من متوجه شدم که تمرکز در ریشه همه موفقیت‌های بزرگ است و بیشتر شکست‌ها به دلیل فقدان آن است.

به دست آوردن وضوح

بنابراین کاری که بعد از آن انجام دادم کاری بود که هر کسی در این موقعیت قرار داشت باید انجام دهد: ازدواج کردم و دو هفته کاملاً مرخصی گرفتم تا در ساحل سنت لوسیا بنشینم و به اهدافم فکر کنم و شگفت‌انگیزترین دوران زندگی ام را سپری کنم. اما با جدیت تمام، خارج شدن از فعالیت های روزانه کسب و کار من یک موهبت بزرگ برای توسعه بینش بود.

 

برای لحظه ای تصور کنید که از یک جنگل بیرون می روید و به بالای یک قله کوه می روید. همانجا نشستم و از دور به بیرون نگاه کردم. از این نقطه نظر، من توانستم به قله های دیگر نگاه کنم.

 

در حالی که در ماه عسل فعالانه کار نمی‌کردم، در حال بررسی سناریوهایی بودم که نشان می‌داد چگونه می‌خواهم در جهان فرورفتگی ایجاد کنم. مغز من به طور منفعلانه از طریق مسیرهایی به سمت قله های بلند در دوردست می چرخید، و هر یک از آنها هیچ ارتباطی با رشد یک تجارت خدمات پر رونق نداشتند. مقیاس می خواستم.

 

من می خواستم کاری انجام دهم که به بهتر شدن دنیا کمک کند. بنابراین من به کسب و کار موجود خود نگاه کردم. دو نیمه بود: یک طرف در ازای ساعت ها دلار دریافت می کرد و طرف دیگر در ازای دانش دلار دریافت می کرد.

 

یک طرف می تواند مقیاس شود. طرف دیگر، نه چندان. متوجه شدم که اگر می‌خواهم در این دنیا تغییری ایجاد کنم، باید برنامه‌ای طراحی کنم تا به گسترش دید گورو خود فراتر از Adobe Business Catalyst و به بازار عمومی حرفه‌ای وب، و سپس به بازارهای دیگر خارج از صنعت وب کمک کنم. .

 

در طی چند روز، طرحی نوشتم تا کسب و کارمان را بازسازی کنیم و به سمت این چشم‌انداز بزرگ‌تر آماده شویم. چیزی شبیه به این شد:

  1. جهت کسب و کار جدید را به تیم ارائه دهید
  2. مطمئن شوید که همه با مسیر جدید موافق هستند
  3. تمام کارهای برجسته آژانس وب را ببندید
  4. خریدار برای هات پرس پیدا کنید و آن را بفروشید
  5. به‌عنوان سرمایه‌گذاری جدید ترکیب کنید و گوروس‌های BC را به عنوان یکی از محصولات ما حمل کنید
  6. راه اندازی محصولاتی برای کمک به طراحان وب برای موفقیت بیشتر از طریق uGurus
  7. با کمک به آنها در راه اندازی محصولات خود، به متخصصان سایر بازارها کمک کنید تا به گوروس تبدیل شوند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.