انواع روکش دندان چیست؟

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

روش های اعمال شده در عمل روکش دندان بر حسب مورد متفاوت است. دندانپزشک پس از گفتن تکنیک های مناسب، بیمار می تواند انتخاب خود را از این نظر انجام دهد. اهمیت در اینجا یکی که; این است که با توضیح کامل تمام تکنیک های پوشش دهی به بیمار، به بیمار اطلاع دهید.برای ارتباط با بهترین دکتر لمینت دندان در تهران اینجا کلیک کنید

روکش دندان چینی زیرساخت فلزی

پس از اندازه گیری ساختار دندان، زیرساخت فلزی مناسب ایجاد می شود. شکل دندان توسط تکنسین های دندانپزشکی با استفاده از برس های مخصوص ایجاد می شود و زیرساخت فلزی اعمال شده در دهان بیمار باید سازگار باشد. پس از بررسی پوشش ها، صیقل داده شده و آماده استفاده می شوند.

روکش دندان Empress فول سرامیکی

این روشی است که توسط کسانی که یک روکش دندان را ایجاد می کنند استفاده می شود. این روش؛ این تکنیکی است که برای یک دندان قدامی منفرد، متفاوت از روکش زیرساخت فلزی اعمال می شود. این تکنیک در مقایسه با سایر پوشش ها بادوام تر است. در صورت ضربات سخت احتمال شکستگی بسیار زیاد است.

روکش دندان چینی با زیرساخت زیرکونیوم

این یک تکنیک روکش دندان است که عموماً برای ارائه ظاهر زیبایی انجام می شود و مزایای زیادی دارد. به عنوان روکش دندانی شناخته می شود که نزدیک ترین دندان به دندان طبیعی است.

روکش لمینت پرسلن روکش دندان

این تکنیکی است که فقط در قسمت جلویی دندان اعمال می شود که مانند سایر روش های پوشش دندان نیست. این یک برنامه اغلب ترجیح داده شده است. همچنین به عنوان روکش دندان مورد علاقه بیمار شناخته می شود. این تضمین می کند که دندان کامل به نظر برسد.

روکش کامپوزیت لمینت ونیر دندان

این روشی است که با چسباندن چیزی به دندان محقق می شود که دقیقاً نوعی پوشش دندان نیست. دندانپزشک با ایجاد اضافات بر روی دندان، پوست زنانه را ایجاد می کند، به این فرآیند پوشش کامپوزیت لمینت ونیر دندان گفته می شود. این روشی است که بیشتر برای ترمیم دندان های ترک خورده یا پر کردن بین دندان های شکافته استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.