هر آنچه که باید در مورد آرایش مامان بدانید

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در فرهنگ امروزی، ما با تصاویر افراد مشهوری که تنها چند ماه پس از زایمان به طرز غیرقابل توضیحی تزئین شده اند، بمباران می شویم. این منجر به افزایش تقاضا برای مجموعه ای از روش ها به نام " تغییر مادر " شده است. با این حال، در همان زمان، رسانه ها تصورات نادرستی در مورد جراحی پلاستیک پس از زایمان منتشر کرده اند.دکتر لابیاپلاستی در تهران دکتر طاهره فروغی فر

درک آنچه که یک مامان آرایش انجام می دهد

برخلاف تصور رایج، اصلاح مادر نمی‌تواند بیماران را تنها هفته‌ها یا ماه‌ها پس از زایمان به حالت قبل از تولدشان بازگرداند. تلاش برای انجام موارد فوق به سادگی بی خطر نخواهد بود. باید به خاطر داشته باشید که هم بارداری و هم زایمان استرس زیادی به بدن شما وارد می کند، بنابراین انجام عمل جراحی به زودی پس از آن خطرناک خواهد بود. هر جراح پلاستیک معتبر از شما می خواهد که حداقل شش ماه پس از زایمان قبل از انجام جراحی پلاستیک تهاجمی صبر کنید. این به بافت شکم شما فرصتی می دهد تا قبل از انجام عمل جراحی شکم به طور کامل بهبود یابد.

بنابراین، چگونه برخی از افراد مشهور پس از زایمان به این سرعت به فرم باز می گردند؟ آنها از چند استراتژی مختلف استفاده می کنند. اول از همه، آنها تمایل دارند در دوران بارداری با مربیان و متخصصان تغذیه کار کنند. با خوردن یک رژیم غذایی سالم و انجام ورزش های ایمن، آنها در وهله اول از تجمع پوند جلوگیری می کنند (بنابراین، بسیاری از کاهش وزن سریع آنها فقط از دست دادن "وزن آب" است زیرا نفخ ناشی از هورمون پس از زایمان کاهش می یابد). پیشنهاد می کنیم شما هم همین کار را انجام دهید. بسیاری از مردم باردار شدن را فرصتی برای خوردن غذاهای «ممنوع» می دانند، اما این موضوع مسائل زیبایی شناسی مرتبط با بارداری را تشدید می کند. هر چه در دوران بارداری چربی بیشتری اضافه کنید، بعداً باید وزن بیشتری کم کنید. همچنین پوست شل بیشتری خواهید داشت که نیاز به برداشتن جراحی دارد (از طریق جراحی شکم ). از سوی دیگر، اگر بتوانید از اضافه وزن بیش از حد در دوران بارداری جلوگیری کنید، احتمال اینکه بتوانید بعد از آن با یک مینی تاک شکم راحت شوید، بیشتر می شود. این کار مفید است زیرا مینی تایک شکم با اسکار کمتر و دوره نقاهت کوتاه‌تر همراه است.

ثانیاً، اکثر سلبریتی ها از این واقعیت آگاه هستند که شیردهی مقدار زیادی کالری می سوزاند. فقط شیر دادن به نوزاد، به جای استفاده از شیر خشک، می تواند به شما کمک کند تا مقداری از وزن اضافی که در دوران بارداری به دست آورده اید را کاهش دهید. در نهایت، سلبریتی ها تمایل دارند تا زمانی که پس از زایمان بهبود می یابند، از نزدیک با مربیان خود همکاری کنند. آنها راهنمایی می شوند که چگونه به تدریج به ورزش منظم بدون آسیب رساندن به بدن خود بازگردند.

با این حال، مواردی وجود دارد که رژیم غذایی و ورزش به تنهایی نمی توانند انجام دهند. غیرمعمول نیست که هورمون های بارداری باعث ایجاد رسوبات جدیدی از چربی های سرسخت در بدن شوند، به عنوان مثال، که به روش های کاهش وزن معمولی پاسخ نمی دهند. یک زن ممکن است با موفقیت به وزن قبلی خود بازگردد و فقط بفهمد که یک "تاپ مافین" یا مجموعه ای از "دسته های عاشقانه" جدید دارد. اصلاح مامان می تواند این مشکل را برطرف کند.

علاوه بر این، بارداری اغلب منجر به شل شدن پوست و عضلات آسیب دیده در شکم می شود. همانطور که معده برای پذیرش یک نوزاد در حال رشد منبسط می شود، بافتی که به دو بخش جانبی عضلات شکم زن می پیوندد می تواند برای همیشه پاره شود. این باعث می شود که معده حتی زمانی که زن مورد نظر بسیار لاغر است بیرون بیاید، زیرا بدون کارکرد عضلات، هیچ چیزی برای فشرده سازی موثر اندام ها و بافت وجود ندارد. این وضعیت نه تنها خجالت آور است، بلکه فشار بیشتری را به کمر وارد می کند که اغلب منجر به یک "جلوگیری به عقب" دردناک می شود.

تامی تاک تنها راه حل مشکل عضلات آسیب دیده شکم است. هیچ مقدار ورزش به اندازه کافی آنها را تقویت نمی کند تا عملکرد طبیعی آنها را تضمین کند. در عوض، بیمار به یک جراح نیاز دارد تا بافت پاره شده را بین بخش‌های ماهیچه‌های شکمی او بخیه بزند تا این ناحیه بتواند به خوبی بهبود یابد.

اصلاح مامان نیز برای رفع مشکلاتی که در سینه ها و واژن رخ می دهد ضروری است. برخی از زنان پس از شیردهی با کاهش حجم سینه مواجه می شوند (مخصوصاً اگر این کار را بیش از یک بار انجام دهند)، و افتادگی سینه شایع است. به همین ترتیب، پوست لابیا می تواند در طول زایمان کشیده و منحرف شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه یک آرایشگر مادر می تواند این مشکلات را اصلاح کند، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چه چیزی در تغییر مامان وجود دارد؟

اگر آرایش مادری دارید، در طول مشاوره شما شخصی سازی می شود تا نیازهای شما را منعکس کند. همه زنان نیازی به انجام تمام مراحلی ندارند که به طور بالقوه باعث تغییر مامان می شود. برخی فقط باید یک یا دو عدد از آنها را داشته باشند. تنها راه برای تعیین تعداد عمل مورد نیاز این است که با یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد صحبت کنید . با در نظر گرفتن این موضوع، لیست زیر می تواند ایده ای از آنچه در دسترس است به شما بدهد:

لیفت سینه و (به صورت اختیاری) بزرگ کردن سینه: اکثر زنان، به ویژه زنانی که در دهه 30 یا 40 زندگی خود هستند، پس از زایمان نیاز به لیفت سینه دارند. این به این دلیل است که سینه ها در طول تولید شیر به طور چشمگیری منبسط و منقبض می شوند. این غیر معمول نیست که یک زن چندین اندازه فنجان را بالا ببرد، فقط پس از پایان شیردهی کودک، دوباره پایین می‌آید. از آنجایی که پوست باید کشیده شود تا تمام این شیر را در خود جای دهد، بسیاری از زنان در نهایت سینه‌های صاف‌تر و شل‌تری دارند که نیاز به لیفتینگ جراحی دارند. برخی از خانم‌ها بعد از اتمام شیردهی متوجه می‌شوند که سینه‌هایشان کوچک‌تر از قبل شده است، بنابراین جراحی ترکیبی لیفت و بزرگ کردن ترجیح داده می‌شود.

اگر نوک سینه‌های شما به‌جای «شمال» به سمت «جنوب» است، تقریباً مطمئن است که به لیفت سینه نیاز دارید. اگر این کار را نمی کنند، اما سینه های شما کمتر از گذشته پر به نظر می رسد، ممکن است فقط نیاز به بزرگ کردن سینه های خود داشته باشید . قرار دادن ایمپلنت های ژل یا سالین در جیب سینه می تواند حجم از دست رفته پس از توقف تولید شیر را بازگرداند.

لیپوساکشن: لیپوساکشن (حذف چربی از طریق یک ابزار لوله ای کم تهاجمی) گاهی قبل از عمل جراحی شکم برای خلاص شدن از رسوبات چربی سرسخت انجام می شود. به عنوان مثال، اگر دسته های عشق بزرگی ساخته اید، ممکن است برای خلاص شدن از شر آنها نیاز به لیپوساکشن داشته باشید. لیپوساکشن همچنین می تواند برای از بین بردن رسوبات چربی در سایر نواحی بدن، نه فقط شکم، استفاده شود. اگر چربی اضافی روی باسن یا ران‌های خود ایجاد کرده‌اید، مانند برخی از زنان در دوران بارداری، می‌توان آن را با لیپوساکشن برداشت.

تامی تاک: در طی عمل جراحی زیبایی شکم، جراح پلاستیک یک برش طولانی در امتداد خط بیکینی شما ایجاد می کند و به او اجازه می دهد تا پوست و ماهیچه های شما را به سمت پایین بکشد و سفت کند. گاهی اوقات، اگر به سفت کردن قسمت بالایی شکم نیز نیاز باشد، برش دوم در نزدیکی ناف شما ایجاد می‌شود. در هر صورت، پوست شل شما برداشته می شود و هر گونه آسیب عضلانی که دارید ترمیم می شود. علاوه بر این، اگر از بی اختیاری ادرار استرسی رنج می برید، می توانید از جراح خود بخواهید که تپه کوچکی از بافت را در نزدیکی مثانه شما قرار دهد. این به تنظیم جریان ادرار کمک می کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.