من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مردم "سکس" را به روش های مختلفی تعریف می کنند. برخی از مردم معتقدند که فقط اگر آلت تناسلی به واژن برود رابطه جنسی محسوب می شود، اما این برای همه صادق نیست . اگر رابطه جنسی واژینال ، مقعدی یا دهانی دارید ، بهتر است با موانعی ( کاندوم ، دندانپزشکی و غیره) برای کمک به پیشگیری از بیماری های مقاربتی و پیشگیری از بارداری در صورت داشتن رابطه جنسی واژینال آماده باشید. همچنین بسیار مهم است که با شریک زندگی خود در مورد آنچه که هر دو با آن راحت هستید صادق باشید . وقتی بکارت خود را از دست می دهید چه اتفاقی می افتد.

آیا از دست دادن باکرگی ضرر دارد؟

"باکره" کلمه عجیبی است، زیرا برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. به طور کلی باکره به معنای کسی است که هنوز رابطه جنسی نداشته است. اما انواع مختلفی از رابطه جنسی مانند رابطه جنسی واژینال، مقعدی و دهانی وجود دارد و شما باید تصمیم بگیرید که رابطه جنسی برای شما چه معنایی دارد. و اصطلاح "از دست دادن باکرگی" عالی نیست زیرا به این معنی است که وقتی برای اولین بار رابطه جنسی برقرار می کنید چیزی را از دست می دهید، که امیدوارم درست نباشد. امیدواریم اولین باری که رابطه جنسی برقرار می کنید، چیزی مانند صمیمیت، لذت، یا توانمندی به دست آورید.

اگر برای اولین بار رابطه جنسی واژینال یا مقعدی دارید ، ممکن است درد داشته باشد یا احساس خوبی داشته باشید یا هر دو. زمانی که آلت تناسلی یا انگشتان به داخل واژن/مقعد می روند ممکن است درد و/یا خونریزی وجود داشته باشد، اما این برای همه اتفاق نمی افتد. اگر برای اولین بار است که رابطه جنسی واژینال دارید، در صورت کشیده شدن پرده بکارت ممکن است درد و خونریزی اتفاق بیفتد.

اگر درد و خونریزی بعد از اولین بار رابطه جنسی واژینال (آلت تناسلی در واژن) بهتر نشد، می توانید به مرور زمان بافت پرده بکارت را با انگشتان خود بکشید تا درد کمتری داشته باشد. در موارد نادر، افراد ممکن است برای انجام یک عمل کوچک برای باز کردن پرده بکارت خود به پزشک مراجعه کنند. اگر نگران پرده بکارت یا پرده بکارت خود هستید یا در حین رابطه جنسی درد دارید، با یک پرستار یا پزشک صحبت کنید، مانند پزشکانی که در نزدیکترین مرکز بهداشتی والدین برنامه ریزی شده شما هستند .

اگر اندام تناسلی شما به اندازه کافی روغن کاری (خیس) نشده باشد، ممکن است در حین رابطه جنسی واژینال و مقعدی دچار درد یا سوزش شوید . این کاملا طبیعی است که مقدار زیادی روغن کاری واژن نداشته باشید  - این به این معنی نیست که مشکلی برای شما یا شریک زندگی شما وجود دارد. استفاده از روان کننده می تواند به داشتن رابطه جنسی راحت تر و لذت بخش تر کمک کند. همچنین ممکن است صبر کنید تا قبل از قرار دادن هر چیزی در واژن خود کاملاً روشن شوید، زیرا معمولاً با تحریک بیشتر خیس می شوید . 

رابطه مقعدی ممکن است برای اولین بار (و هر بار) در صورت استفاده نکردن از روان کننده درد داشته باشد. پوست مقعد و رکتوم شما ظریف است و مانند واژن ها روان کننده خودش نیست. بنابراین استفاده از لوب برای ایمن تر و راحت تر کردن رابطه مقعدی بسیار مهم است. روغن اصطکاک را کاهش می دهد و به جلوگیری از درد و پارگی کمک می کند . همچنین مهم است که به آرامی پیش بروید، مطمئن شوید که آرام هستید و به احساس بدن خود گوش دهید. برخی از افراد هرگز از احساس رابطه مقعدی خوششان نمی آید، حتی اگر همه این کارها را انجام دهند - این کاملا طبیعی و مشکلی است.

اگر آلت تناسلی دارید، گاهی اوقات اصطکاک در حین رابطه جنسی واژینال یا مقعدی باعث تحریک می شود. اما استفاده از روان کننده می تواند به رفع این مشکل کمک کند و سوزش باید پس از مدتی برطرف شود. اگر در حین رابطه جنسی مدام در آلت تناسلی یا بیضه خود درد دارید، می تواند نشانه ای از مشکل باشد. می‌توانید برای معاینه به یک پرستار یا پزشک بروید - مانند پزشکانی که در نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی برنامه‌ریزی شده والدینتان هستند .

سکس دهانی معمولاً ضرری ندارد، اما اگر شما را روشن نکنید، احساس راحتی نکنید یا از لمس کردن همسرتان خوشتان نیاید، ممکن است احساس خوبی نداشته باشید. 

هیچ کس نباید رابطه جنسی داشته باشد که احساس ناراحتی یا درد داشته باشد. اگر چیزی دردناک است یا احساس خوبی ندارد، متوقف شوید و به همسرتان بگویید. اگر در طول هر نوع رابطه جنسی درد دارید که از بین نمی رود، به پزشک یا مرکز بهداشتی والدین برنامه ریزی شده محلی خود مراجعه کنید .

هر کس کمی متفاوت است، و همینطور چیزی که از نظر جنسی دوست دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که با شریک زندگی خود صحبت کنید - و هنگام صحبت کردن نیز به او گوش دهید - تا هر دو بتوانید بفهمید چه چیزی برای طرف مقابلتان خوب است. به این ترتیب مطمئن می شوید که هر دوی شما رابطه جنسی عالی دارید

آیا با از دست دادن باکرگی می توانید باردار شوید؟

قطعا باردار شدن در اولین باری که رابطه جنسی واژینال دارید امکان پذیر است .

هر زمان که منی (کوره) یا قبل از عمل به واژن شما وارد می شود ، بارداری ممکن است اتفاق بیفتد - چه برای اولین بار یا صدمین بار باشد که رابطه جنسی واژینال دارید. همچنین اگر مایع منی روی فرج شما یا نزدیک آن باشد ، یا اگر انگشتانی که منی مرطوب روی آنها دارند، واژن یا واژن شما را لمس کنند، ممکن است حاملگی اتفاق بیفتد. میلیون ها سلول اسپرم در مایع منی وجود دارد و فقط یک اسپرم کوچک برای بارداری لازم است. 

شما نمی توانید از رابطه جنسی دهانی یا مقعدی باردار شوید ، مگر اینکه منی روی فرج یا واژن شما وارد شود.

در صورت داشتن رابطه جنسی آلت تناسلی در واژن، استفاده از کنترل بارداری بهترین راه برای جلوگیری از بارداری است. افزودن کاندوم به شما محافظت بیشتری از بارداری می دهد و همچنین از شما در برابر بیماری های مقاربتی محافظت می کند .  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.