5 فواید جوانسازی واژن

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برای اینکه ایده ای در مورد آنچه که می توانیم از طریق جوانسازی واژن با مونالیزا تاچ انجام دهیم به شما ارائه دهیم، در اینجا پنج مزیت این درمان ارائه شده است.

1. با خشکی واژن مقابله می کند

یکی از شکایات اولیه در بین زنانی که یائسه می شوند، خشکی واژن است. در واقع، این مشکل نیمی از زنان یائسه بین سنین 51 تا 60 سال را تحت تاثیر قرار می دهد .

دلیل این اتفاق به دلیل افت ناگهانی هورمون ها (به عنوان مثال استروژن) به دلیل بسته شدن تخمدان ها است. استروژن نقش کلیدی در حصول اطمینان از اینکه بافت واژن شما منبع کافی کلاژن و رطوبت برای تشویق رابطه جنسی دارد، ایفا می کند. بدون وجود این پروتئین ساختاری و روانکاری، بافت شما نازک و خشک می شود.

با MonaLisa Touch، انرژی لیزر CO2 ملایم را به دیواره‌های واژن شما می‌رسانیم که باعث ایجاد واکنش کلاژن در بافت شما می‌شود و روانکاری را تشویق می‌کند.

2. به رابطه جنسی دردناک می پردازد

در حالی که خشکی واژن می تواند منجر به رابطه جنسی دردناک یا ناراحت کننده شود، مشکل ممکن است از نازک شدن بافت واژن نیز ناشی شود. همانطور که در بالا توضیح دادیم، با مونالیزا تاچ می‌توانیم بافت‌های واژن شما را جوان‌سازی کنیم و آن‌ها را ضخیم‌تر و انعطاف‌پذیرتر کنیم.

3. مشکلات بی اختیاری را کاهش می دهد

همانطور که اگر کاهش در سلامت جنسی شما به اندازه کافی بد نباشد، از دست دادن حمایت بافتی در واژن می تواند منجر به مشکلات بی اختیاری ادرار شود. با مونالیزا تاچ می‌توانیم بافت‌های شما را تقویت کنیم تا بهتر از مجرای ادرار و مثانه حمایت کنند.

4. سلامت واژن را بدون هورمون بهبود می بخشد

یکی از درمان‌های سلامت ضعیف واژن، درمان جایگزینی هورمونی است که می‌تواند مؤثر باشد، اما از آنجایی که یک رویکرد سیستمیک است، تأثیر گسترده‌تری دارد. اگر می‌خواهید سلامت واژن خود را بدون تغییر در سایر سیستم‌های بدنتان هدف قرار دهید، MonaLisa Touch یک راه‌حل عالی بدون مواد شیمیایی و هورمونی است.

5. فقط چند دقیقه طول می کشد

یکی از جنبه هایی که بیماران ما در مورد سیستم لمسی مونالیزا ما بسیار دوست دارند (به غیر از نتایج عالی) این است که درمان ها سریع، آسان و بدون درد هستند. هر درمان فقط پنج دقیقه یا بیشتر طول می کشد و ما معمولا یک سری از 3-5 درمان را توصیه می کنیم.

با پیشرفت در درمان‌های لمسی مونالیزا، نتایج تدریجی را با جوان‌سازی بافت خود متوجه خواهید شد.

برای مراقبت از سلامت واژن خود، با دفتر ما در کلرادو اسپرینگز، کلرادو تماس بگیرید تا قرار ملاقات جوانسازی واژن خود را تعیین کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.