مزایای عمل لابیاپلاستی برای دختران

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

دخترانی که بخاطر بزرگ بودن لابیاهای خود نمی توانند شلوار جین یا لباسهای تنگ بپوشند بعد از این جراحی می توانند بدون احساس درد و سوزش از این لباسها استفاده کنند. از دیگر مزایای لابیاپلاستی برای دختران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام ورزشهایی مثل دوچرخه سواری بدون احساس درد و سوزش لابیاها
  • تصحیح مسیر دفع ادرار
  • رفع بودی بد واژن و عفونت های واژینالی به خاطر بزرگ بودن لابیاها
  • جلوگیری از درد هنگام مقاربت بعد از ازدواج

همچنین تقارن لابیاهای مینور با لبه های بیرونی واژن (لابیا ماژور) باعث زیبایی واژن و افزایش اعتماد به نفس این دختران می شود.

سن لابیاپلاستی برای دختران

لابیاها تحت تاثیر هورمون ها رشد می کنند. در سنین بلوغ به خاطر بالا بودن سطح این هورمونها، لابیاهای دختران جوان با سرعت زیادی رشد می کنند. در برخی از دختران لابیاها به صورت ارثی و ژنتیکی بزرگتر از دختران دیگر است. این دختران به خاطر شکل ظاهری لابیاهای مینور که از لابیا ماژور بیرون زده اند، احساس خوبی ندارند.

بهترین سن برای لابیاپلاستی بالای 18 یا 20 سالگی است و این دختران باید تا این سن صبر کنند. لابیاها طی این مدت حداکثر رشد خود را کرده اند و نمی توانند نتیجه جراحی را تغییر دهند. دخترانی که هنوز بلوغ آنها کامل نشده است، در صورت انجام این جراحی در این سن، نتیجه جراحی آنها تغییر می کند و دوباره شاهد بزرگتر بودن لابیا مینور نسبت به ماژور هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.