انواع روش های جراحی لابیاپلاستی

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آشنایی با انواع روش های جراحی لابیاپلاستی از جمله مواردی است که لازم است قبل از جراحی انجام دهید. لابیاپلاستی مانند بسیاری از جراحی های دیگر از طریق روش های مختلفی قابل انجام می باشد که هر کدام مزایا و معایبی دارند و شما با شناخت این روش ها می توانید روشی متناسب با خود را با تایید پزشک انتخاب نمایید، بنابراین جهت شناخت روش های جراحی لابیاپلاستی با ما تا انتها مقاله همراه باشید.

روش جراحی لابیاپلاستی با لیزر

در این روش از لیزر برای برش لابیا استفاده می شود که بسیار ظریف هستند. با توجه به اینکه ناحیه تناسلی زنان بسیار حساس است، استفاده از لیزر نسبت به تیغ جراحی عوارض کمتری برای فرد دارد. علاوه بر این، به دلیل دقت بالای لیزر، نتایج برش ها بسیار دقیق انجام می شود. از مزایای لابیاپلاستی با لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابیاپلاستی با لیزر نیازی به بخیه ندارد و گاهی فقط دو یا سه بخیه کافی است.
  • دوره نقاهت برای لابیاپلاستی با لیزر کوتاهتر از جراحی است.
  • استفاده از لیزر باعث کاهش درد و تورم بعد از جراحی می شود.
  • لیزر از ایجاد اسکار بعد از جراحی جلوگیری می کند.
  • لابیاپلاستی با لیزر برای جراح راحت تر از لابیاپلاستی جراحی می باشد.

نکته مهمی که در مورد جراحی لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد، این است که این روش برای همه افراد مناسب نیست و در بین خانم هایی که لابیاپلاستی را با این روش انجام داده اند نارضایتی وجود دارد. در ضمن اگر جراحی لابیاپلاستی با لیزر انجام شود، باید مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با حساسیت بیشتری انجام شود. علاوه بر این، لابیاپلاستی با لیزر می تواند باعث عفونت و باز شدن لبه های جوش داده شده لابیا در برخی از زنان شود.

روش جراحی لابیاپلاستی از طریق جراحی پلاستیک

در این روش از جراحی پلاستیک استفاده می شود. روش های جراحی پلاستیک در صورتی که توسط جراح مجرب انجام شود، دارای نتایج بسیار خوبی هستند. برای افرادی که برای لابیاپلاستی با لیزر مناسب نیستند باید جراحی انجام شود در غیر این صورت بافت لبه ها بریده می شود. آشنایی جراح با بافت واژن، تکنیک های لابیاپلاستی، روش های بخیه زدن و انتخاب مناسب ترین بخیه برای بدن شما ضروری است. مهمترین مزایای لابیاپلاستی جراحی عبارتند از:

  • این روش برخلاف لابیاپلاستی با لیزر برای همه خانم ها مناسب است.
  • جراح می تواند از تکنیک های جراحی مختلف استفاده کند و نتایج مورد نظر شما را ایجاد کند.
  • در لابیاپلاستی جراحی، بخیه ها قابل جذب هستند و نگران باز شدن بخیه ها نباشید.

هزینه عمل بالاتر از لیزر است و در کلینیک ها انجام می شود. اما با توجه به اینکه این یک عمل پیچیده است، باید توسط متخصص انجام شود. با روش های جراحی دوره نقاهت طولانی تری نسبت به لیزر دارید و لازم است بیشتر استراحت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.