من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

نگران نباشید، ما می‌دانیم که در زمان رشد، چند دختر ممکن است به دلایل مختلفی مانند استفاده از پد و تامپون، فعالیت‌های بدنی و غیره، بکارت خود را از دست بدهند. 

اما فقط یک پرده بکارت پاره شده نباید شما را از تجربه مطلوبی که می خواهید به همسرتان بدهید دور نگه دارد. اگر احساس می کنید که پرده بکارت پاره شده شما رضایت و لذت را از شما می رباید، می توانید مانند عزیزا (نام تغییر کرده) از مراکش تحت عمل جراحی هیمنوپلاستی قرار بگیرید.

عزیزه، مهماندار هوایی 28 ساله، قصد داشت با عشق زندگی خود ازدواج کند، اما نگران پاره شدن پرده بکارت خود بود. عزیزا می دانست که اگر در آزمون باکرگی مردود شود، ممکن است دامنه ای از سردرگمی ناخواسته وجود داشته باشد.

در ابتدا، عزیزه در پوسته خود بود، اما پس از مشورت با جراح پلاستیک ما، تمام ممانعت ها و تردیدهای او از بین رفت و او برای جراحی خود به هند پرواز کرد.

هنگامی که عزیزه به هند رسید، قرار ملاقات او را با یکی از جراحان زیبایی متخصص خود رزرو کردیم که به تمام سؤالات او پاسخ داد. پس از گرفتن سابقه پزشکی عزیزا، جراح عمل جراحی ترمیم پرده بکارت را برای عزیزا انجام داد. پس از بهبودی کامل، عزیزا به مراکش بازگشت و اکنون با خوشبختی ازدواج کرده است.

شما هم می توانید پرده بکارت خود را مانند عزیزا ترمیم کنید. جراحی ترمیم پرده بکارت همچنین می‌تواند به زنان متاهل کمک کند تا شوهران خود را غافلگیر کنند و آنها را قادر می‌سازد تا باکرگی خود را احیا کنند. 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.