درمان ایمپلنت دندان واقعا چقدر طول می کشد؟

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

 

 

اگر به فکر کاشت ایمپلنت دندان در ریچموند هستید ، ممکن است اطلاعات متناقضی در مورد مدت زمان درمان ایمپلنت دندان در واقع دیده باشید. اگرچه می‌توانید دندان‌های مصنوعی روی ایمپلنت‌ها در همان روشی داشته باشید که میله تیتانیوم در جای خود قرار می‌گیرد (معروف به ایمپلنت فوری)، ممکن است دلایل اساسی وجود داشته باشد که چرا آنها بهترین گزینه برای شما نیستند. بنابراین برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید ایمپلنت های استاندارد را به عنوان یک مورد در نظر بگیریم.

 
 
 

معاینه

 
 
 
 
 

جدای از مشاوره اولیه، اولین باری که برای درمان وارد کلینیک دندانپزشکی می شوید، معاینه کامل دهان و دندان است. این شامل اشعه ایکس و یک اسکن تصویربرداری سه بعدی ممکن است که در آن دندانپزشک می تواند دید کلی خوبی از آنچه باید انجام شود داشته باشد. از این طریق آنها یک برنامه درمانی بر اساس نیازهای دندانی شما ایجاد می کنند.

 
 
 

روش جراحی

 

با فرض اینکه قبل از کاشت ایمپلنت نیازی به تقویت استخوان یا پیوند سینوس ندارید، گام بعدی این است که میله تیتانیوم را در استخوان فک محکم کنید. جراحی ممکن است بین 1 تا 2 ساعت برای هر ایمپلنت طول بکشد و پس از اتمام، اکثر دندانپزشکان ایمپلنت یک تاج موقت قرار می دهند.

 
 
 

زمان بهبودی

 

این واقعاً «زمان بهبودی» به معنای بهبودی پس از یک عمل جراحی نیست، اگرچه بیماران ممکن است انتظار تورم و کبودی بسیار خفیفی را داشته باشند. در عوض، این بیشتر مربوط به زمان انجام یک جنبه حیاتی از ایمپلنت دندان در ریچموند است ، و این فرآیند همجوشی استخوان است. از نظر فنی به عنوان osseointegration شناخته می شود، زمانی اتفاق می افتد که بافت استخوانی که ایمپلنت در آن قرار می گیرد شروع به ادغام و ترکیب شدن با ایمپلنت تیتانیوم کند. وقتی این کار را می کند، یک پلت فرم فوق العاده قوی ایجاد می کند. از نظر مقیاس زمانی، همه چیز به توانایی های درمانی فرد بستگی دارد. برخی ممکن است 4 تا 6 هفته طول بکشد تا استئواینتگراسیون رخ دهد در حالی که برخی دیگر ممکن است رقمی نزدیک به 12 هفته را بررسی کنند.

 
 
 

اتصالات تکیه گاه

 

هنگامی که دندانپزشک خوشحال است که همجوشی استخوان انجام شده است، مرحله بعدی این است که دوباره به عمل جراحی برود و یک قطعه سوکت شکل به نام اباتمنت نصب شود. اباتمنت به عنوان یک ضربه گیر متصل کننده بین ایمپلنت و روکش چینی دائمی عمل می کند و شامل بازکردن لثه و نمایاندن مجدد ایمپلنت می شود. پس از کاشت ایمپلنت، تاج چینی نهایی در جای خود سیمان می شود. گاهی اوقات این کار همزمان با اباتمنت انجام می شود و گاهی اوقات بیماران برای فیتینگ جداگانه مراجعه می کنند.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.