آشنایی با جراحی زیبایی اندام تناسلی

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی روشی است که می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا به‌ویژه اگر با روش دیگری همراه باشد، تحت بیهوشی عمومی انجام شود. هدف از این روش کاهش لب های داخلی و بدون موی اندام تناسلی زنان است تا زیر لب های بزرگ مودار آویزان نشوند. زنان به دلایل مختلفی، از جمله درد ناشی از پیچاندن و کشیدن لابیاها هنگام دوچرخه سواری یا در حین مقاربت، جراحی را انتخاب می کنند. خارش و سوزش؛ و خودآگاهی

رایج ترین نوع لابیاپلاستی، روش تریم است که در آن بافت اضافی برداشته شده و مستقیماً دوخته می شود. محبوبیت بعدی روش گوه ای است که پس از برداشتن یک تکه بافت پای شکل، یک مرز طبیعی را حفظ می کند. چین های اضافی هود کلیتورال نیز می توانند به طور همزمان کاهش یابند .

زمان بهبودی معمولاً یک هفته است، با از سرگیری پوشیدن تامپون یا برقراری رابطه جنسی پس از چهار تا شش هفته.

لابیا ماژوراپلاستی

لابیا ماژوراپلاستی زمانی انجام می شود که لابیا ماژور دارای مو بیش از حد بزرگ باشد یا آویزان باشد. در برخی موارد که آتروفی بافت چربی وجود دارد، پس از لیپوساکشن می توان مقدار کمی چربی را از ناحیه دیگری از بدن منتقل کرد. این روش بسته به مقداری که باید برداشته شود، تحت بیهوشی عمومی موضعی نیز قابل انجام است.

واژینوپلاستی

پس از زایمان، زنان ممکن است از شلی واژن شکایت داشته باشند، گاهی اوقات تا حدی که تامپون می افتد و این می تواند به اختلال عملکرد جنسی کمک کند. واژینوپلاستی ماهیچه های جداگانه را به هم نزدیک می کند و پوست اضافی برداشته می شود . در حالی که این روش را می توان تحت بی حسی موضعی انجام داد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند آن را تحت بیهوشی عمومی انجام دهند.

بهبودی پس از واژینوپلاستی یک تا دو هفته است، بدون تامپون یا آمیزش به مدت هشت هفته.

مونسپلاستی

برخی از زنان با برآمدگی پوست و چربی اضافی در قسمت بالایی قسمت مودار فرج خود دست و پنجه نرم می کنند. این برآمدگی می تواند باعث شود که زنان برای پوشیدن لباس شنا یا شلوار تنگ احساس خجالت کنند. مونسپلاستی می تواند بافت اضافی را با برداشتن پوست، برداشتن مستقیم چربی و/یا لیپوساکشن کاهش دهد. بسته به مقدار بافت برداشته شده، این روش را می توان تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد. بهبودی حدود یک هفته طول می کشد، با محدودیت فعالیت بدنی تا شش هفته.

عواقب

رضایت بیمار از جراحی زیبایی اندام تناسلی بسیار بالاست. لابیاپلاستی، رایج ترین روشی است که میزان رضایت 90 درصد یا بیشتر دارد.

مانند هر عمل جراحی پلاستیک، اگر قصد انجام لابیاپلاستی یا سایر جراحی های ناحیه تناسلی را دارید، قبل از برنامه ریزی برای جراحی، تکالیف خود را انجام دهید. با جستجوی یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد با عکس های خوب قبل و بعد شروع کنید. آمادگی قبلی سرمایه گذاری در نتیجه نهایی شماست. و شما ارزش آن را دارید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.