من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مهارت شماره 1. ارتباط

ارتباط در هر زمینه ای ضروری است، اما در روانشناسی حتی بیشتر از آن. این اصل و مشخصه کاری است که یک روانشناس انجام می دهد. روانشناسی در مورد درک رفتار انسان و آنچه می تواند انسان را مستعد کند تا به شیوه ای خاص عمل کند. مشتریان مختلفی با شرایط مختلف سلامت روانی وجود دارند که باید شنیده و درک شوند، بنابراین دانستن نحوه برقراری ارتباط در جمع آوری اطلاعات حیاتی حیاتی است.

مهارت شماره 2 صبر

حتی اگر شما ممکن است مدرک لیسانس روانشناسی داشته باشید، چیزهای خاصی وجود دارد که مدرک نمی تواند به شما بیاموزد. یکی صبر است. همانطور که می توانید تصور کنید، برخورد با بیماران در این زمینه می تواند به ویژه دشوار باشد زیرا رفتار آنها از آنچه ما "عادی" می دانیم منحرف می شود. بنابراین، صبور بودن با این مراجعین و همچنین تداوم داشتن انگیزه ضروری است.

مهارت شماره 3. اخلاق

اخلاق در هر حرفه ای که مستلزم مراقبت از افراد در هر مقامی باشد، ضروری است. خواه رفتار یکسان با همه بیماران، آگاه کردن آنها از حقوقشان، یا صرفاً صادق بودن با آنها باشد، اخلاق هدایت کننده عملکرد انسان گرایانه حرفه ای است. این همچنین در ایجاد ارتباط با مشتریان بسیار مهم است، زیرا آنها حق دارند مستقیماً در تصمیم گیری های مهم شرکت کنند. متأسفانه، تعصب گاهی اوقات وجود دارد. با این حال، داشتن این سوگیری می تواند زمان ارجاع بیمار خود به یک همکار باشد.

مهارت شماره 4 حل مسئله

یکی از مهارت های اساسی که یک روانشناس باید داشته باشد، توانایی حل یک مشکل در زمان رسیدن آن است. اغلب از شما خواسته می شود که وارد عمل شوید و یک راه حل مبتنی بر بیمار ایجاد کنید که به نفع همه طرف های درگیر باشد.

مهارت شماره 5 پژوهش

اگر می‌خواهید تغییری را در بیمار خود انجام دهید، باید توسط تحقیقات پشتیبانی شود، و این می‌تواند خطر بالقوه‌ای برای بیمار و اعتبار شما ایجاد کند، اگر بخواهید از یک فرآیند درمانی که فاقد تحقیق است استفاده کنید.

مهارت شماره 6 تعهد به یادگیری

هر زمینه ای که مستقیماً با مراقبت از دیگران مرتبط باشد دائماً در حال تحول است. مطالعات جدید منتشر می شود، آزمایشات تحقیقاتی انجام می شود و اطلاعات جدید در دسترس عموم قرار می گیرد. اگر قرار است وارد این رشته شوید و تا آخر عمر متعهد به یادگیری باشید، این یک پیش نیاز خواهد بود. در حالی که نگه داشتن همه چیز می تواند چالش برانگیز باشد، شما همچنان نیاز به درک کلی از آنچه در رشته خود دارید دارید تا نتایج بهتری برای کسانی داشته باشید که به شما راهنمایی و موجودی سالم را می سپارند.

مهارت شماره 7 سازمان

هنگام رونویسی و تجزیه و تحلیل داده های تحقیق، که می تواند در موارد خاص بسیار سنگین باشد، باید نحوه سازماندهی را درک کنید. اطلاعات زیادی از مطالعات تحقیقاتی جدید گرفته تا داده‌های مشتریان شما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. داشتن راهی برای سازماندهی همه چیز این بار احتمالی را کاهش می دهد. این نیز برای انجام کارآمد کار شما ضروری است.

مهارت شماره 8 ثبات عاطفی

روانشناسان اخلاقی بر احساسات خود کنترل دارند و ثبات عاطفی عمیق و ریشه ای دارند. برخی از اختلالات روانشناختی می‌توانند باعث شوند که افراد خاصی تمایلاتی داشته باشند که ممکن است آنها را به فکر راه‌هایی برای زنده ماندن خود، افکار مزاحم و دیگر سناریوهای بالقوه هشداردهنده بیاندازد. برای انجام حرفه ای تمرین خود را متمرکز و آرام نگه دارید.

مهارت شماره 9 استماع

گوش دادن، به ویژه گوش دادن فعال، بسیار مهم است، به ویژه در هنگام مشاوره و توسعه مداخلات درمانی برای کمک به مشتریان در مراقبت از شما. هر گونه اطلاعات از یک مشتری به یافتن راهی برای بهبود وضعیت او مرتبط است.

مهارت شماره 10 رحم و شفقت - دلسوزی

در نهایت، روانشناسان باید حس شفقت ریشه در شخصیت خود داشته باشند. همدلی باعث بهبود ارتباطات و رابطه ای می شود که برقرار خواهید کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.