در حین جراحی لابیاپلاستی چه اتفاقی می افتد؟

اطلاعات روز پزشکی و روانشناسی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

جراحی لابیا یک جراحی زیبایی است که شامل کاهش طول لابیا مینور می شود. این عمل توسط جراحان پلاستیک انجام می شود و می تواند تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود. حدود یک ساعت قبل از جراحی به بیماران تزریق موضعی برای بی حس کردن ناحیه انجام می شود.

این روش معمولا بین یک تا دو ساعت طول می کشد. با این حال، برای شروع، بسته به اینکه طول لابیای بیمار به طور کامل یا جزئی کاهش پیدا کند و بزرگی لابیای بیمار می تواند متفاوت باشد. 

ابتدا جراح برشی در داخل واژن ایجاد می کند و آن را در دو انتها بخیه می زند تا از نشت خون جلوگیری کند. هنگامی که آن برش ایجاد شد، لابیا مینور بیمار به جلو کشیده می شود و بافت اضافی برداشته می شود. اگر یک بیمار کاهش جزئی داشته باشد، لابیای موجود او را می توان با استفاده از بخیه های قابل حل به هم بخیه زد.

برای انجام این روش، بیماران باید با یک جراح پلاستیک که این جراحی ها را انجام می دهد، مشاوره اولیه داشته باشند. در طول مشاوره، بیمار خواسته ها، تاریخچه پزشکی و انتظارات خود از جراحی را مطرح می کند. 

دکتر توضیح می دهد که این روش شامل چه مواردی می شود و در مورد هزینه ها صحبت می کند. سپس، اگر کاندیدای خوبی تشخیص داده شود، برای جراحی در یک مرکز تخصصی در روش های جراحی پلاستیک برنامه ریزی می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.